Popis chyby: 

Po otevření aplikace se v horním okně zpráv objeví výstraha "Nelze se připojit k serveru"

Možné příčiny:

Neplatný bezpečnostní token.

Špatně zadaný protokol.

Problém s verzí TLS

Řešení:

Na obrazovce "Propojení s eshopem" znovu nahrajte bezpečnostní token

Na obrazovce "Propojení s eshopem" zadejte správný protokol pod kterým je eshop přístupný (http / https)

TLS:

Řešení problémů s TLS může být náročnější, nicméně tyto problémy s v podstatě výhradně vyskytují pouze na zastaralých systémech - verzích Windows nižší než Windows 8, případně neudržovaných webových serverech.

Pomocí online nástroje zjistěte  jaké verze TLS Váš webový server podporuje. Pokud nepodporuje TLS 1.2 případně vyšší, tak je jeho nastavení zastaralé.  Problém lze vyřešit na obrazovce "Propojení s eshopem", kde zadáte použití nižšího protokolu kterému server rozumí.

Může se také stát že server podporuje TLS 1.2, nicméně operační systém na Vašem PC má povolen jen nižší protokol (přehled zde ).  Řešením je   změnit nastavení operačního systému, např. pro Windows 7 by mělo být možné povolit TLS 1.2 .  Pokud máte možnost ovlivnit nastavení webového serveru, lze jej upravit tak aby komunikoval i s protokolem TLS 1.1 . Konkrétně změňte v souboru openssl.cnf  MinProtocol = TLSv1.2 na MinProtocol = TLSv1.1 .